niedziela, 18 sierpnia 2019

Ciasto wiosenne

       Jakiś czas temu, by sobie udowodnić, że nie tylko część kuchenki ta górna jest mi posłuszna, nakazałem piekarnikowi też by mi był posłuszny. Między innymi ciasto kruche z rabarbarem było jednym tych  wyczynów.
      Dzisiaj coś innego, bo z jagodą kamczackimi, jabłko gruszą azjatycką, która w lodówce przechowała się od ubiegłego roku, no i rabarbar, które wszystkie są z naszej   działki.
Tu pochwalić należy, głównie moją Żonę, która z pewnych względów jest jedynym opiekunem i gospodarzem na działce, od prawie dwóch lat.
Ten wypiek to właściwie miał być podziękowaniem dla Niej, okazał się strzałem w dziesiątkę, któremu "poświęciła się " przy pomocy talerzyka i widelczyka.
Skończyło się na tym, że powtórka została "nakazana", oczywiście celem kolejnego "poświęcenia się" ....



3 komentarze:

  1. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ciasta owocowe ale jednak jestem zwolenniczką deserów i wypieków czekoladowych. Wręcz nałogowo piekę muffinki czekoladowe według przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-babeczki-czekoladowe/
    Uwielbiam je na co dzień i na specjalne okazje. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że ciasto jest wiosenne :), będzie smakować o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń