czwartek, 24 maja 2012

Ja niepoprawny



Czasami nachodzą mnie jakieś brudne myśli. No cóż jestem tylko zwykłym facetem, n a dodatek rzekomo z  poczuciem humoru, to i  zdarza mi się popełnić jakiś śmieszny składak słowny.


Włosy czarne miała ta moja dziewczyna,
Gdy dawno już temu zaprosiłem ją do kina.
Spojrzeniem obrzuciła mnie jak dama z kart;
Chłopcze mój miły, czy to jest żart?
Westchnąłem wówczas, szepnąłem coś cicho,
Odwagę moją porwało jakieś licho.
Raka spiekłem, ja, koń stary, niczym dziewica
I to mi pozostało, rumienię się czasem(!)
bo wiem że to was zachwyca(!)
Teraz czasem, gdy zapomnę, ile już mam lat,
Spojrzę na dziewczyny, piękny jest ten świat,
Jesteście takie fajne, że aż patrzeć miło
Cholera, … za szybko mi lat przybyło...!

(21.05.2007.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz