sobota, 6 lipca 2013

Czar działki ... (cd 2)

Dzień dzisiejszy wypędził nas na działkę
Tyle fotek, że komentarz raczej rozpraszałby, można tylko porównywać (patrz wcześniejsze fotorelacje) to co było, z tym co jest, nawet rok bieżący czasem trudno rozpoznać na wcześniejszych fotkach.
Podwyższona grządka, nawet mojej Naczelnej podoba się teraz coraz bardziej ...

 Nowy nabytek, w miejsce moreli,która nie chciała wyzdrowieć, zakupiłem dwa tygodnie temu wiśnię groniastą

Papierówka (3 ci rok) w ubiegłym roku chciała mi dać dwa jabłka, ale uwolniłem ją z "obowiązku" , w tym roku już pozwoliłem na plonowanie.
" Pole Mieczowe", ponad 120 gladioli nie licząc  samosiewek z niewykopanych ubiegłorocznych drobnych cebulek, rząd środkowy posadzone cebulki zimujące. Zobaczymy czy to prawda.
 Na pierwszej sieci ogórki, na drugiej pomidory, w tym roku tylko koktajlowe, bo nie łapią zarazy.
 Przed ogórkami nowy trawnik z posadzoną na wiosnę, czerwoną leszczynę



 Brzoskwinia, już czwarty rok, zaczyna owocować ...
 ... sąsiedztwo gruszy po prawej, jej odpowiada
 ... a jabłoń po lewej zawstydzić ją chce obfitością owoców, ... no cóż, wygrywa jak na razie ...
 Truskawki już w tym roku muszą być wymienione. Za nimi jagody kamczackie, rabarbar, po lewej gruszo-jabłoń azjatycka, po prawej gruszka innej odmiany, za nimi fasola, i za wiatrochronem z folii, papryka


 Moja Naczelna w chwili relaksu ... podczas zbioru czerwonej porzeczki.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna działka i widać, że zostało w nią włożone bardzo dużo pracy. Ja również jak tylko zaczyna się sezon to staram się od pierwszych dni dbać o swoje ogrody. Bardzo pomagają mi w tym różne akcesoria od http://www.substral.pl/ gdyż wtedy dopiero widać prawdziwy efekt.

    OdpowiedzUsuń